Тема 28761, сообщений: 42
...щодо недопустимості ухвалення проекту закону Верховної Ради |
Автор | Сообщение |
Для тех, кому не все равно. В большей мере это касается астрологов и эзотериков Украины. Пишите, собирайте подписи. --------------------
Президенту України м. Київ, вул. Банкова 11, 01220
Премўєр-міністру України м Київ, вул. М. Грушевського 12/2, 01001
Міністру Юстиції України м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13, 01001
Урядовому уповноваженому у справах Європейського суду з Прав Людини м. Київ, вул. Архітектора Городецького 13, 01001
Уповноваженому Верховної Ради з прав людини м. Київ, вул. Інститутська, 21/8, 01008
Міністру Освіти і Науки м. Київ, Просп. Перемоги 10, 01135
Секретарю Ради національної безпеки і оборони України м. Київ, вул. Командарма Камєнєва, 8, 01601
Голові Верховної Ради України В. Литвину м. Київ, вул. М. Грушевского 5, 01021
Голові Комітету з питань європейської інтеграції Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Голові Комітету з питань освіти і науки Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Голові комітету з питань свободи слова та інформації Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Голові комітету з питань свободи слова та інформації Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Голові комітету з питань національної безпеки і оборони Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Голові комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Голові комітету з питань правової політики Верховної Ради України м. Київ, вул. М.Грушевского 5, 01021
Заявник(и): ПІБ__________________________________ Адреса:_________________________________________ Поштова адреса для надання відповіді (в разі подання колективного звернення): ________________________________________________
[b[(Колективне) звернення щодо недопустимості ухвалення проекту закону Верховної Ради “Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо захисту населення та інформаційного простору від негативного впливу)” №8371 від 08.04.2011, як такого, що вводить цензуру, порушує права людини та міжнародні зобов"язання України перед Радою Європи
Відповідно до статті 1, 3, 4 Закону України “Про звернення громадян” кожен громадянин має право звернутись з заявою до органу державної влади, його посадової особи, а також народного депутата щодо сприяння у реалізації його прав і свобод, повідомлення про недоліки у діяльності відповідного органу та вимагати усунути наявні перешкоди у реалізації його прав і свобод.
Відповідно до статті 40 Конституції України, статті 15, 18, 19 Закону України “Про звернення громадян” орган, посадова особа, народний депутат, що одержав письмове звернення громадян, зобовўязаний всебічно перевірити викладені у ньому факти та надати обгрунтовану письмову відповідь. Згідно з п. 1 Указу Президента від 7 лютого 2008 року N 109/2008 керівники органів влади, зобовўязані забезпечити неухильне додержання Закону України “Про звернення громадян” та надання заявникам точної, повної та однозначної відповіді.
Проектом закону Верховної Ради України №8371 “щодо захисту населення та інформаційного простору від негативного впливу” від 08.04.2011 передбачено заборонити: 1. Рекламувати окультно-містичні послуги, в тому числі астрологів та екстрасенсів; 2. Розповсюджувати в ЗМІ інформацію про окультно-містичні послуги, в тому числі астрологів та екстрасенсів; 3. Трансляцію будь-яких програм або їх відеосюжетів, в яких відбувається надання окультно-містичних послуг, в тому числі астрологів та екстрасенсів.
Слід звернути особливу увагу, що в разі прийняття зазначеного законопроекту будуть повністю заборонені для поширення лунні календарі садовода, в яких надавалась астрологічна інформація про те які дні є сприятливими для садівництва залежно від фази Луни. Така астрологічна інформація поширювалась в друкованих ЗМІ України майже 30 років, в тому числі, ще за часів існування Радянського Союзу і не несла жодної шкоди.
Також будуть заборонені телепередачі, як “Битва екстрасенсів”, яка йде на СТБ, що є вже прямим втручанням в правомірну господарську діяльність, подібні передачі за участю екстрасенсів або астрологів йдуть на численних російських та Європейських каналах до яких є доступ в громадян України. На території Європейського Союзу та США, інших демократичних країн, астрологічна інформація та інформація про діяльність екстрасенсів не є забороненими.
Прийняття зазначеного законопроекту, потребує повної цензури в інтернеті з боку Українських провайдерів, оскільки більшість російськомовних та англомовних порталів, в тому числі інформаційних, містять рекламу астрологічних прогнозів та інформацію про діяльність екстрасенсів, а також повне відключення трансляцій російських та інших іноземних телеканалів, оскільки на цих каналах відкрито демонструються сюжети за участю астрологів і екстрасенсів.
Вважаємо, що даний законопроект вводить цензуру та суперечить діючим міжнародним зобов"язанням України і повинен бути знятий з розгляду Верховної Ради з наступних підстав.
Пунктом 26 Хартії Європейської безпеки, яка поширюється на всі країни-учасники ОБСЄ, в тому числі Україну, встановлено зобов"язання держав учасниць забезпечити вільний та незалежний розвиток засобів масової інформації, а також вільний рух інформації всіма каналами зв"язку, як у середині держави так і між державами Європи, як основи вільного та демократичного суспільства.
Згідно п. 1 Резолюції Парламентської Асамблеї ОБСЄ вісімнадцятої щорічної сесії “Свобода вираження поглядів в інтернеті” Вільнюс 28 червня – 3 липня 2009 року передбачено, що всі держави-учасниці, в тому числі Україна, визнають головне право людини на вільне вираження власних поглядів, яке включає право вільно притримуватись власних поглядів, поширювати та одержувати інформацію. В свою чергу держави-учасниці згідно п. 8 резолюції зобов"язані вживати заходів для реалізації зазначеного права в частині пошуку та поширення інформації, яка відповідає поглядам конкретної особи. В п. 6, 11 резолюції визнається, що обмеження зазначеного права є цензурою, держави, що її встановлюють – репресивними.
Відповідно до статті 10 Конвенції „Про захист прав людини і основоположних свобод”, яку ратифіковано Законом України N 475/97-ВР від 17.07.97, кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Здійснення цих свобод, оскільки воно пов"язане з обов"язками і відповідальністю, може підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров"я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.
В жодній державі Європи на яку поширюється зазначена Конвенція не були встановлені обмеження на одержання та передачу астрологічної інформації.
Законом України від 17 липня 1997 р. «Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основних свобод 1950 року, Верховна Рада України надала згоду на обов’язковість Конвенції, яка згідно зі статтею 9 Конституції України, є частиною національного законодавства України.
Відповідно до ст. 32 вказаної Конвенції зі змінами, внесеними Протоколом № 11 до неї, питання тлумачення і застосування Конвенції та протоколів до неї віднесені до компетенції Європейського суду з прав людини. Україна визнала цю компетенцію, про що спеціально вказано в згаданому законі. Тлумачення положень Конвенції та протоколів до неї Європейський суд з прав людини здійснює у своїх рішеннях при розгляді конкретних справ.
Використання правотлумачення Європейського суду з прав людини при тлумаченні Конвенції про захист прав і основних свобод людини та протоколів до неї є обов’яковим також відповідно до підпункту “b” п. 3 ст. 31 Віденської Конвенції “Про право міжнародних договорів”, ратифікованої Указом Президії Верховної Ради УРСР N 2077-XI від 14.04.86 у якості наступної практики застосування договору. Всі проекти законів згідно статті 19 Закону України “Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини” повинні проходити експертизу на відповідність Конвенції та практиці її застосування Європейським судом.
Європейський суд неодноразово підтверджував принципи свободи поширення інформації, зокрема: - У параграфі 41 Рішення від 08.07.1986 у справі Лінгенс проти австрії, де суд був вимушений нагадати, що свобода вираження думки, як вона визначається в п. 1 статті 10, являє собою одну з несучих опор демократичного суспільства та однією з основоположних умов його прогресу і самореалізації кожного його члена. При дотриманні вимог п. 2, свобода слова охоплює не тільки "інформацію" або "ідеї", які зустрічаються сприятливо або розглядаються як необразливі або нейтральні, але також і такі, які ображають, шокують або вселяють занепокоєння. Такими є вимоги плюралізму, толерантності і лібералізму, без яких немає "демократичного суспільства". - У параграфі 49 Рішення від 07.12.1976 по справі Хендісайд проти Великобританії, суд зазначив, що стаття 10 захищає публікацію інформації та ідей, які є протиправними або шокуючими, свобода виявлення поглядів, як вказано в параграфі 1 статті 10, є однією з основ демократичного суспільства і однією з невід’ємних умов його розвитку... Згідно з параграфом 2, це стосується не лише інформації або ідей, які сприймаються прихильно або вважаються необразливими або нейтральними, але й образливих, шокуючих, провокаційних. Такі вимоги плюралізму, терпимості, широти поглядів, без яких немає демократичного суспільства.
Астрологічна інформація має в основі гуманістичні та пізнавальні засади, за своєю суттю така інформація не є образливою, шокуючою чи провакаційною, тому вона знаходиться далеко від меж допустимої інформації для поширення, визначених у практиці Європейського суду з прав людини. Таким чином, відсутні будь-які підстави для заборони поширення астрологічної інформації в Україні, яка є демократичною і правовою державою.
Відповідно до ч. 1 статті 15 Закону України „Про міжнародні договори” чинні міжнародні договори України підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права. Згідно ч. 2 статті 19 зазначеного закону якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору. Таким чином, заборона законопроектом Верховної Ради №6299 від 13.04.2010, астрологічного консультування, яке є правомірною діяльністю, що входить до міжнародної класифікації товарів, робіт, послуг, яка діє на території всіх Європейських держав, тим більше під загрозою адміністративного покарання, безумовно суперечитиме статті 10 Конвенції „Про захист прав людини і основоположних свобод” та іншим міжнародним зобов"язанням України в частині права на свободу одержання і передання інформації, в тому числі з астрологічних питань.
На підставі вищевикладеного, статті 1, 3, 15, 18 – 20 Закону України “Про звернення громадян”,
Просимо
1. Вжити заходів для недопущення ухвалення проекту закону Верховної Ради “Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо захисту населення та інформаційного простору від негативного впливу)” №8371 від 08.04.2011, як такого що вводить цензуру в інформаційному просторі та порушує міжнародні зобовўязання України. 2. Відповідно до наказу Міністерства Юстиції від 20.08.2008 N 1219/7 та статті 19 Закону України “Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини” ініціювати проведення Міністерством Юстиції експертизи проекту закону Верховної Ради “Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо захисту населення та інформаційного простору від негативного впливу)” №8371 від 08.04.2011 на відповідність його вимогам Конвенції „Про захист прав людини і основоположних свобод”. 3. В разі якщо експертиза проекту закону №8371 від 08.04.2011 на відповідність на відповідність його вимогам Конвенції „Про захист прав людини і основоположних свобод” вже проводилась, прошу надати копію висновку експертизи. 4. Письмово поінформувати про прийняте рішення по даному зверненню.
В разі ігнорування наших вимог, ми будемо вимушені звернутися до Ради Європи та міжнародних правозахисних Європейських організацій з повідомленням про введення діючою владою на чолі з Президентом Януковичем В.Ф. цензури в Україні та порушення нею взятих на себе міжнародних зобовўязань щодо свободи вираження поглядів. ---------------------------------------- ----------------------------------------
Додаток: проект закону №8371 від 08.04.2011.
ПІБ (підпис) дата
Проект
Вноситься народними депутатами України
П.Унгуряном посв. №468 В.Олійником посв. №484 Є.І.Царьковим посв. № 478 В.Дубілем посв. №474
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо захисту населення та інформаційного простору від негативного впливу)
І. Верховна Рада України постановляє :
І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Законі України «Про рекламу» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 39, ст. 181 ) від 01.07.2009
1) Статтю 8, частину 1 доповнити абзацом наступного змісту: «рекламувати окультно-містичні послуги знахарів, чаклунів, шаманів, магів, екстрасенсів, ворожок, спіритів, астрологів, чаклунів, віщунів та інших осіб, що оголошують себе, або що вважаються здатними передбачати долю, впливати на людей, духовний світ, майно, довкілля шляхом використання надприродних здібностей або сил.»
2. У Законі України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, N 1, ст. 1 )
1) У Статті 3, після абзацу 4 добавити абзац 5 наступного місту: «розповсюдження інформації про окультно-містичні послуги знахарів, чаклунів, шаманів, магів, екстрасенсів, ворожок, спіритів, астрологів, чаклунів, віщунів та інших осіб, що оголошують себе, або що вважаються здатними передбачати долю, впливати на людей, духовний світ, майно, довкілля шляхом використання надприродних здібностей або сил»
3. У Законі України «Про телебачення і радіомовлення» № 3759-12, вiд 15.09.2009 1) У Статті 6, частина 2, після абзацу 6 добавити абзац 7 наступного змісту: «трансляції програм або їх відеосюжетів, в яких у прямому ефірі відбувається надання окультно-містичних послуг знахарів, чаклунів, шаманів, магів, екстрасенсів, ворожок, спіритів, астрологів, чаклунів, віщунів та інших осіб, що оголошують себе, або що вважаються здатними передбачати долю, впливати на людей, духовний світ, майно, довкілля шляхом використання надприродних здібностей або сил;»
4. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів у двомісячний термін з дня набрання чинності цим Законом: - привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; - розглянути питання, щодо доцільності знаходження в Державному класифікаторі України класифікаторі професій ДК 003-2005 наступних видів професій: 515 – Астрологи та ворожки; 5152 – Ворожки та хіроманти, у зв’язку з тим, що дані види професій не мають ні критеріїв атестації, ні навчальних програм, щодо підготовки відповідних спеціалістів, а потрапили до Класифікатора професій випадково, внаслідок ратифікації Верховною Радою України Ніццької угоди про Міжнародну класифікацію товарів і послуг для реєстрації знаків; - забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
Голова Верховної Ради України www.facebook.com/oculus.z |
|
Alcion |
|
leo |
Для тех, кому не все равно. http://forum.oculus.ru/forum.php?m=sr&f=2&it=4280 4 октября 2011 (15:38) ..8 постов... ..из них 2 моих.. |
leo |
электив:
|
liubi |
|
Gaida |
|
leo |
..для тех "кто в танке" :
|
Чайка |
Психограмма недели с 18 по 24 ноября 2024: Голоса духов или расширение сознания или тот, кто умеет летать
Астро-рунопрогноз для Овнов, Тельцов, Близнецов, Раков, Львов, Дев на декабрь 2024.
Полнолуние 15 ноября 2024
Месяц собаки 2024
Прогноз на май 2024.